niedziela, lutego 07, 2016

Sałatka z kiszonych ogórków i jabłka (do obiadu)






Myślałam, że przepis na tą sałatkę podsunęła mi moja mama, ale stwierdziła, że to nie jej pomysł.
Tak więc nie mam pojęcia skąd mi się wziął, bo taką sałatkę robię bardzo często.
Jest smaczna i prosta w przygotowaniu.
 Oprócz pieprzu - inne przyprawy są zbędne, ponieważ sam ogórek jest słony, a jabłko nadaje całości ciekawej słodyczy.

   3 ogórki kiszone (duże)
1/2 jabłka
1/2 cebuli (małej)
natka pietruszki
4-5 łyżek oleju
pieprz

Ogórki wraz z jabłkiem pokroić w jednakową kostkę, cebulę drobniej, a natkę pietruszki posiekać.
Wszystkie składniki wymieszać z olejem i doprawić pieprzem.
Podawać po schłodzeniu.

Deska widoczna na zdjęciu pochodzi z pracowni rzeźbiarskiej "Graciarnia".


4 komentarze:

  1. It's awesome to visit this site and reading the views of all
    mates concerning this paragraph, while I am also zealous of getting familiarity.

    OdpowiedzUsuń
  2. To jak najbardziej w ich stylu. Haute couture (fr.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz! Postaram się odpowiedzieć na każde pytanie. Miłego dnia!

Copyright © 2014 Di bloguje , Blogger